۳۰ دی ۱۳۸۸، ۱۲:۱۳

ترکستانی به مهر خبر داد:

تهیه شناسنامه سلامت دانشجویان/ انجام طرح پایش سلامت روان و جسم

تهیه شناسنامه سلامت دانشجویان/ انجام طرح پایش سلامت روان و جسم

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر تقویت دفاتر مشاوره در دانشگاههای علوم پزشکی از انجام طرح پایش سلامت روان و جسم با همکاری دو معاونت وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر فرحناز ترکستانی در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شد: طرح پایش سلامت روان و جسم با همکاری دو معاونت دانشجویی و سلامت انجام شده و نتایج کامل این طرح در دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح کلی شناسنامه سلامت دانشجویان علوم پزشکی تهیه شده است و پس از ابلاغ به دانشگاهها، کلیه دانشجویان یکبار در سال از نظر جسمی و روانی ویزیت می شوند.

ترکستانی اظهار داشت: در طرح فعلی پایش سلامت روان و جسم دانشجویان تازه وارد به طور کامل پایش می شوند اما در طرحی که در دست تهیه است سعی داریم این موضوع تنها به دانشجویان جدیدالورود محدود نشود و کلیه دانشجویان را دربرگیرد.

وی افزود: تاکید حوزه معاونت دانشجویی وزارت بهداشت بر تقویت دفاتر مشاوره در دانشگاههای علوم پزشکی است و در این راستا تاکید شده که دانشجویانی که به کمیته های انضباطی هم معرفی می شوند به دفاتر مشاوره مراجعه کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تقویت ادارات مشاوره از نظر پرسنلی و ارتباط با دانشجویان مدنظر قرار دارد و به طور متناوب کارگاه های آموزشی برای بالا بردن سطح دانش مشاوران در دانشگاههای علوم پزشکی برگزار می شود.

کد خبر 1020658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha